Vi ger aldrig upp...

Solen skiner, fåglarna kvittrar jag gjorde bra i från mig på båda nationella matte A och matte B, det går bra i skolan och jag har börjat träna, trots detta sitter jag här framför datorn och bloggar med huvudverk och ångest.
  Ångest med tanke på matchen igår och huvudverk för att jag inte har ätit ordentligt på hela dagen..
Jag vaknade 07:11, kollade på klockan, ett bra tag faktiskt innan jag insåg att jag hade försovit mig, jag började räkna hur lång tid det tar att åka till skolan och insåg att jag skulle ta bussen som går 07:17 eller något sådant. Jag funderade på att skippa första lektionen, men eftersom jag hade matte B nu på morgonen så var jag tvingad till att lägga på ett kol. Jag tog på mig gårdagens kläder! sprang ut utan att käka och utan att borsta mina tänder. Matteprovet var 4 timmar långt... Fy fan va hungrig man var. Men det gick bra iaf , löste mvg uppgifterna (tror jag), men fick ändå huvudverk :(
  Jag vågar inte logga in på msn än, är rädd för att bli bombad att alla knarkare, har redan fått mycket skit i skolan, även från dom som skiter fullständigt i fotboll och inte ens hejar på vraken. jag har blivit tillräckligt bombad av sms!
tex: "Haha, bli inte för ledsen, barnen på skansen vill se glada apor:)" eller " Ingen idé att tröstäta, bananerna på ica är slut"  eller som En viss joel skickade efter 0-1 målet " Är det bara jag eller vart tog ni vägen?" sen tillsist klassiska "apa apa apa apa apa apa apa apa apa apa apa apa apa"
Jag har bestämt mig för att logga in i offline mode och blocka alla bajre och gnagare först, :p
Deppigt idag.. Vi ger aldrig upp djurgårn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0