Så gick det till när jag fick reda på att min bästa vän var bög..

Jag vaknade imorse hemma hos farsan(eftersom jag gick och la mig där), och kollade ut genom fönstret. Solen log mot mig. Jag kisade när jag kollade på den, och log tillbaka. Jag sov väldigt väl, trots den hemska veckan och Sveriges förlust mot Ryssland i slutsekunderna.  Antagligen för att jag var måttligt trött efter gårdagens arbete på McDonalds. Hemskt var det att behöva arbete när det var så vackert väder utanför. Iaf så gick vi ner till en brygga vid mälaren någon km från lägenheten, Jag, pappa, Elisabeth(pappas flickvän),Linda(Elisabeths dotter) och Rikard(Lindas pojkvän, sambo?). Solade i typ 3 timmar (blev fan rätt brun) tänkte bada men vattnet som skvätte på mig när båtarna åkte förbi sa åt mig att det inte var någon bra idé.
Några timmar senare hemma i tumba så var det käk, oturligt nog samma mat som jag ätit hos farsan... Skillnaden var att jag fick sallad hos mamma :p
Nu är det uppehåll i Allsvenskan och min hjärna kan förhoppningsvis koncentrera sig på andra saker. Ja, i min depression har jag faktiskt blivit duktigare på vissa plan som tex: Jag äter inte godis, chips, bakelser och jag dricker inte läsk el dyl. Jag har kommit igång med löpandet (har sprungit 3 ggr den här veckan) och i fredags spelade jag basket efter skolan i 2 timmar, jag och grabbarna från klassen mötte några blattar, dom spelade ut oss fullständigt, men vi gjorde ofta turaktiga mål iaf, efetrsom dom försökte leka för mycket :p Det var roligt iaf och jävligt jobbigt, sen spelade jag fotboll i ca 2 timmar det också, vi spelade mot några 89:or och vann :D
Jag har också hunnit göra en lista med allt som behövs fixas i mitt liv(jag, så mycket fritid hade jag idag)

Saker som ska kirras:

 1. ge Roys mamma de sista pengarna för syrienbiljetten                                   [ ]
 2. ta alla sprutor mott sjukdommar och dyl som finns där nere                          [ ]
 3. fixa visum                                                                                                 [ ]
 4. fixa pass                                                                                                   [ ]
 5. fixa solbränna                                                                                            [ ]
 6. fixa fickpengar                                                                                           [ ]
 7. fixa bättre kondition                                                                                    [ ]
 8. fixa bra kondition                                                                                        [ ]
 9. köpa shorts                                                                                                [ ]
10. börja gymma igen                                                                                      [ ]
11. plugga inför spanskaprovet på fredag                                                           [ ]
12. göra historieinlämningen                                                                              [ ]
13. plugga inför kemiprovet v.21                                                                        [ ]
14. göra matte statistiska undersökning                                                              [ ]
15. plugga till fysikprovet                                                                                   [ ]
16. köpa flera t-shirts                                                                                        [ ]
17. sälja moppen                                                                                               [ ]
18. tippa på alla EM-matcher                                                                              [ ]
19. kolla på alla Sveriges matcher iaf                                                                  [ ]
20. fixa ett sommarragg?                                                                                   [ ]
21. acceptera att staten inte kommer att ge Djurgården mark till en ny arena          [ ]
22. fylla på den här listan senare                                                                         [ ]

Så får vi se om en månad om jag har lyckats göra NÅGOT av detta. :O ska bli intressant :) väl mött

Kommentarer
Postat av: Nicole

Sälja moppen som du inte har nyckel till? XD

2008-05-11 @ 23:11:37
Postat av: Ammo Hadid

Alltså, WTF har rubriken med saken att göra? och förresten, jag är inte bög
// din andra halva aka Roy.

2008-05-12 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0