Psykfallet :D

image8
Tjejen tittar nervöst på sin kompis till höger och vet inte om hon ska skratta eller gråta, hennes kompis och jag kollar på varandra och har svårt att hålla oss för garv.
efter en stund ber han henne om hennes mobilnummer,  hon säger att hennes mobil är trasig och svarar med:
- Varför ljuger du? du trampar på mitt hjärta"
Han ger henne sin mobil och ber henne lägga till sitt nummer.
Hon sitter länge med mobilen och kollar på sin kompis (som fortfarande fnissar)  och sedan ut genom fönstret och kollar vilken station vi kommit till. De ska av i tullinge och när hon ser att vi är i stuvsta suckar hon. långt kvar. Han ser otåligt på henne och tillslut börjar hon skriva in ett nummer. När han ger tillbaka honom hans mobil så säger hon att hennes mobil är trasig och att han inte ska ringa. Han lyder itne rådet och ringer ändå.
Plötsligt börjar hennes kompis mobil ringa(tjejen mitt emot mig) det är ett okänt nummer och hon fattar att hennes kompis gett honom hennes nummer! Nu börjar jag asgarva! fats jag låtsas snabbt att jag läst ett roligt sms på min mobil :p Killen blir nästan arg och ger henne sin mobil på nytt och säger:
-Nu jag vill ha rätt nummer! med en nästan hotfull ton.
Hon har inget val och ger honom sitt nummer.
Det fortsätter att pratat en stund till, han frågar massa saker och hon ger korta svar tillbaka.
Helt plötsligt säger han
-Du finns i mitt hjärta och en dag kommer jag att finnas i dittt" han smeker henne sedan på kinden snabbt.
Hennes kompis asgarvar och tjejen till höger börjar se riktigt rädd ut och killen fortsätter prata:
- Jag vill med dig. Och jag vet att även du med ditt hjärta vill"
Hon vågar inte fråga vad han menar med vill utan hon ler bara nervöst.
han fortsätter att komma med skumma komentarer och smeker henne då och då. hennes kompis ligger nästan på golvet och gråter av skratt. I tullinge skyndar dom sig av.
Mannen vänder sig snart åt ett annat tjejgäng och säger hej till en av tjejerna. av ren artighet svarar hon.
efter en stund så tar han henne på låret och säger
-Allting tar sin lilla tid"
Och här går jag av och andas ut efter att ha hållit mig för skratt i 20 minuter. Jag vet inte om han var pykiskt sjuk eller hade förlorat ett vad, men det var något fel iaf, men jag takca honom för att han gjorde så att min tågresa kändes kort, och det var länge sedan ja hade så kul åt en främling :D

>Felixen< !~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0