Man borde gå i penision

Fan va härligt det är att vara ledig,  5 dagar ledigt. gryyymt. Snart sommarlov för helvete! en månad! inte för att ja kommer få så mycket ledigt... har fan 3-4 sommarjobb (ett är osäkert) min ledighet börjar i slutet på juli.. då drar ju ja och royzen till syria ;D(H) Valborg var galet, mina eh "raketer" försvann på något konstigt sätt, jag han bara smälla av 8 st! skulle ju ha 12! och ja minns bara att det var caos. ja fick inte stanna kvar, någon jävel slog hål i väggen. Idag äre fest igen i någon lokal. har inga raketer till ikväll än.. Hoppas det ordnar sig.. annars blire fan inte roligt. och Roy vi ska inte dra hem vid 12 som du gjorde vid valborg om du tror det, fan heller, ikväll blire röj.. om ja får tag på eh.. raketer dvs.. ;) är hos farsan nu, han vill att jag ska spela wii med honom, får väl göra det då.. han tror han har blivit bättre än mig bara för att han har varit ledig den här veckan och övat på det.. hehe han ska allt få se vilken tv-spels-nörd jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0