just a bunch of AR-TARDS!

Hahaha, fick för nån timma sen så fick jag ett meddelande från min kusin Robin, som jag vidarebefordra till några old pals (med comviq ofcourse, you know me - cheap as a Jew ^^ ).
Meddelandet löd:
"Idag är det internationella var-snäll-mot-en-utvecklingsstörd-dagen. Så skriv till en efterbliven vän som jag just gjort. Det värmer."

Det roligaste svaret var fan från Sara Österberg, min förra klasskamrat:
"vem är du och menar du att jag är efterbliven?"
Seriöst, svaret hon skickade (strax ovan) explains it all, Seek help :) really advise you to if you didnt get the message.

Juste, var ute på landet med några den här helgen, jag umgicks med Max och Totte - mina pals. Hade jäkla kul,typ som att vi bastade i några timma.
Asfräsch bastu, den hade typ egen terrass + brygga. Som ni vet så regnade det och var skitkallt, men jag var bara tvungen att hoppa i vattnet, och folks, det var skitkallt bara att vara ute i det vilda. Menmen hoppar i gör jag, och drabbas av panik genast. Jag sprattlar direkt vid kontakt med vattnet och försöker flyga så långt ifrån vattnet som möjligt, jag gör ving-liknande rörelser med armarna och benen. Jag känner hur hela kroppen vibrerar och skakar häftigt, (shit, nu i efterhand så tänker jag att jag verkligen inte vill ha epilepsi >.< ) fast kommer upp ganska snabbt. Då RUSHAR JAG MOT BASTUN, allting som var i min väg brydde jag mig inte om, det viktiga var att jag skulle in i bastun.
I bastun så frös jag fortfarande, dröjde ett par minuter tills jag kände mig varm och redo att pusta ut.

Mycket biljard blev det också. Jag vann inte en endaste gång mot Max. He was the rulin' champ. Till slut tänker jag "med ett vad kanske jag lirar bättre.." Därför säger jag till Max "den som vinner nästa omgång får kontrollen till stereon + radion. 
Fyfan aldrig att jag tänker så igen, Max vann igen (kom inte precis som en överraskning) och tvingade oss att genomlida timmar av biljard ackompanjerat av klassiskt och countrymusik. DIE FAGGOT! vi får se hur bra du är på biljard utan dina händer >:).

Mot kvällen, typ vid två så bestämde vi oss för att chilla i huset (tvåvånings-hus, Fkin HUGE) i vardagsrummet.
Även om det var på landet så fanns det mer än bara bonn-tv.
Men fan, inte ska vi wasta kvällen på sånt skit när vi kan ha mycket mer kul?
"Vi busringer.."
Slutade med att vi ringde alla vi kände för att utsätta dom för "What is love" med David "Hoffan" Hasselhoff. Stackars satar som vaknar mitt i natten av att mobilen ringer och hör David Hasselhoff ta ton: "WHAT IS LOVE, BABY DONT HURT ME.." (8) Jag skulle helt seriöst se i rosenrött och bli stor&grön.

Nu när Syrien-resan börjar närma sig så kommer vi på att vi måste ta en och annan spruta. Vi tagga på torsdan till vårdcentralen i Storvreten, men stekaren som gav oss sprutorna sa att det inte gick att betala med kort - FKIN FAIL.
Felix får sina sprutor, the damn lucky bastard, och vi drar hemåt på dirr. Då minns Felix senaste gången vi tog sprutor, med vår gamla klass, 9D.
Alla hade tagit sina sprutor och sa att de hade ont i armarna. Alla förutom Felix förstås, the manliest of them all. "Jag har inte ont". Då får jag för mig att ge iväg en punch mot stället han tagit sprutan *SMACK*
"Haru ont nudå?"
%#@£! "

Roy ~

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha stackars sara ;)

2008-05-18 @ 21:28:59
Postat av: Rebecka

ROY JAG KOMMER MÖRDA DIG, VARE NI SOM FKN RINGDE MIG MITT IBNATTEN ?!?!?! FYFAN VA HEMSKT DE VA HEMSKT.

2008-05-20 @ 16:26:52
URL: http://rebeckaheumann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0