Holy crap..

Söndag. Oj fan, det är lördag.
Jag mår skit, haft mardrömmar både när jag sovit och varit klarvaken.
Allt på grund av en incident natten till idag. Jag var med Felix på fest och skjöt raketer, sedan kom en brud och gav mig raketer. Det dröjde inte länge förrän jag var helt borta. Då strulade vi, och allt strulades till. Alltså jag är typ på g med en annan brud, så det känns förjaevligt.
Fan ta dig Felix som inte stoppade mig, och Nicole. Vad i helvete gjorde ni?!
Det enda goda är att Felix och Nicole träffats, de kom fan överens rätt bra. Now you've seen my bestest mate, Nicole.

Det har varit mycket festande nu på sistone, både i skolan och på fritiden. Valborg, ojoj, grabbarna+ chicksen @ joels place. Snacka om hardcore :D
Jag tänker speciellt på när Björn och Felix hade tagit lite för många bomber (kodspråk), och begav sig mot toan kramandes. Tjugo-trettio minuter senare öppnas dörren och man ser Felix och Björn ligga på golvet och stirra medvetslöst med ett retard-leende mot taket.
Felix: "Ne fan jag minns inte det :O, men jag är säker på att linnea p var inne med oss".  Nej felix. du minns inte, försök inte ! :D
Jag och Johan garvade hela tiden: "Faggots!" Hahaha.

Felix, det var ett jaevla röj @ södermalm. nejdå, vi drog inte vid tolvtiden fan, din tidsuppfattning är lika ILLA som min morsas :/ men, jag älskar dig ändå, FÄLIX <3

Roy ~

Kommentarer
Postat av: Sophie

hej mina sötnosar! nu ska jag följa eran blogg, så se upp vad ni skriver ;D bara snälla saker om mig

2008-05-04 @ 21:14:48
URL: http://sophiieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0