gästbloggning

hum, jag har fått en fett förtroende av roy, känner mig speciell..

om ni skrollar ner och läser de näst nyaste inlägget, ser ni, att roy trodde han skulle vinna 8 mille som han fick i reklam, och pengarna stog dessutom i euro. asså, roy, du vet att jag aldrig kommer sluta reta dig för de här? för en gångs skull har du visat dig mer dum än vad jag är! jag vill bara säga ; TACK GUD!
sen så har jag kommit undefund med att roy är V Ä L D I G T rädd för små insekter och flugor, shit, man känner sig som en jättemamma när man ska skydda han mot små kryp :D , men de e okej roy!
sen så ville ja bara säga till dig( roy ) att ja alltid finns för dig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0