Farre the Fuckface

Tycker synd om er som läser den här bloggen, två tråkiga liv makes an even sicker blog än normala. Nejmen att ni läser blogg istället för att vara ute i solen och få den där färgen jag kan döda för. Anyways...

Hehe, fan nu börjar längtan efter sommaren vakna upp. Det är så jävla skönt att tankarna hela tiden flyr till Syrien, morsan har fått biljetterna nu och den där tolvtimmars-resan på bussen från flygplats till huset närmar sig (Felix får då god tid på sig att hinna studera Syriens landskap ;) ).

Fy fan, idag på kemin ville jag spy tusenfalt. Det finns en liten skit i klassen som är så jävla otroligt äcklig, "Farre the Fuckface". Han nådde nya höjder idag på kemin.
Han började med sin minutliga rutin att krafsa döda celler från moroten, sedan stoltserade han med "bytet"; "Kan du?*blinkblink*". Jag tänkte då att en kraftig käftsmäll a lá Roy hade passat hans ena ansiktshalva. Anyway, svårt att tro men han var då ännu inte klar med äcklandet. Han sulade de gigantiska snorkråkorna mot Elsa, och en stor en fastnar i håret. Jag vill skrika, men vi hade ju trots allt lektion med Mr Freerks, vår skolas egen Shrek (återkommande anfall av både snällhet och ADHD, fast i grunden är han en "ferocious beast"). Aja, Emelie märker att det finns något i Elsas hår, medan Farre ber mig knipa igen om saken. Usch för den, Farre, and DONT FKIN TOUCH ME AGAIN!
Tack gode Gud att just den kemilektionen inte var obligatorisk, man fick dra ifall man ville - och det gjorde jag. Jag behövde frisk luft, och det fort som fan.

Nu när solen är här är jag på mitt bästa möjliga humör. Jag följer random people i skolan med min gura och sjunger&spelar lovesongs för dom. Jag kan lova att alla tycks uppskatta det jag har att erbjuda :)
Jag drar nytta av våren. Jag har sagt till musikläraren att jag inte kan framföra några sånger på grund av pollenallergi; "jag har en väldans ont i huveeet, kan nog inte sjunga idag. Jag lovar, nästa musiklektion ska jag ta tredubbel medicinering." Funkar varenda jaeeevla gång!

Slutligtvis vill jag bara säga; THANKS ALOT SANAA FOR FORGETTING ME, YOUR MOST PRECIOUS ONE </3 Maneli du är också delvis skyldig, don try to get away with it.
Och slutklämmen; Valther, du har fan lika dålig tidsuppfattning som min morsa. När vi bestämmer att du ska ringa vid tretiden så betyder inte det halv sex. U need to work on it.

Ciao for now. Roy ~

Kommentarer
Postat av: Nicole

TAHAHHA FY FAN VAD ÄCKLIGT!

2008-05-12 @ 20:58:07
Postat av: Martin

Farre förtjänar fan en brasiliansk vaxning på sin håriga rygg!

2008-05-13 @ 20:41:20
Postat av: Julia

Vem var det, namn? *skolkatalogen* :)

2008-05-14 @ 09:23:25
URL: http://juliax.blogg.se
Postat av: Sanizzle

I'm sorry Roy! ='( I didn't forget you though, du fick en personlig invitation och allt! =D

2008-05-14 @ 12:49:56
URL: http://priya.blogg.se
Postat av: Emilia

värsta intrigerna...............

2008-05-14 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0