T minus 5(eller 4?) days

Folks, snart ere sommarlov ;D, börjar känna värme i Sverige ohmagad.
Den här helgen har varit lika keff och misslyckad som kvällen hos Ki Chol. Whattefuck did we do over there? Inte bästa sättet att bränna fredan på :) borde ha hängt med Felix istället, men så ska ju Ki Chol flytta tillbaks till Sydkorea pågrundav att han endast fick VG i matte b :] roligt men man blir ju ledsen ;/ Ima miss you Ki Chol.

Jag kommer alltid komma ihåg Ki Chol som den där personen som pluggar 24/7 och frågar hela tiden om svenska ord och svenska motsvarigheter till engelska ord.
Jag kommer speciellt ihåg när han frågade: "Hey Roy, what does 'han tog sats med munnen' mean?"
Roy: "Ki Chol, it means that he took sperm into his mouth".
Roligt var det nog sen när han skämde ut sig i klassen och skulle förklara vad det betydde.
      Felet var nog mitt, jag borde ha läst resten av texten och dragit slutSATS baserat på helheten.
Men ändå. HAHAHAHAHAH. Nice one, Ki Chol. There's for being active in class - I told you all it couldn't be good. Signe och Charlie next (pratkvarnar i klassen) ;)

Helgen har varit usel också för att Felix smittat mig med halsfluss, fast å andra sidan, om en vecka så har jag redan hunnit njuta av sommarlovets första dagar - can't wait. Sista veckan i skolan blir ju ändå chill, och efter varenda jävla skoldag blir det vattenpipa med boyzzen i rålis (rålambshov-parken).
Dresscode: topless
Vi ska steka i solen, bli bruna och Haffa guzzar ;)

Roy ~

Kommentarer
Postat av: Felix

Fan snackar du om du hade itne halsfluss, idjut

2008-06-03 @ 19:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0