Party Party~ och grattis brorsan<3

6/7-08
Fy helvete. har fan inte sovigt mycke de två senaste dygnen. trött som satan!!! Hade fest igår, som faktist blev rätt lyckad och morsan har inte märkt något :) det var så fint och städat tyckte hon. så tack till alla er som städade <3:D Vet inte riktigt hur många som kom. jag fick det till 46 st. trots att 8 tjejer jag räknat med inte kom. och Björn tog med sig några extra killar, så vart liiite korvfest. Men jag var rätt upptagen med att hjälpa folk att hitta saker, låsa in saker, städa osv så jag märkte inget. ja bad folk att börja gå runt 2 eftersom morsan och anders skulle va hemma tidigt nästa dag. tänkte städa sen gå och lägga mig men så blev det fan inte! drog till 2 andra fester i nackdala men eftersom vi var så många så kom inte alla mina polare in så kunde itne stanna speciellt länge på någon av festerna. vi drgo hem några stcyken till mig istället och DÅ. började junior och Oscar dricka.. dom drog en hel vodka och rökte vattenpipa i typ en timme, sen kom dom in och störde oss som försökte ta det lugnt (typ jag och bim) jävla junior gick runt med en trumma som han bankade på och tröck upp i mitt face. fan stackars syrran som sov , ledsen <3 tack för hjälpen med städningen förresten syster<3:) jag fick iaf sova någon timme efetrsom junior och oscar drog vid fem. men vem är tillbaka med en trumma halv 7 om inte junior... (fan drog han inte hem för!) han hade varit i stan!!! och vänt sedan.
aya det gick bra  med allt iaf. förskte gymma senare på dagen men fy fan vilken huvudverk ja hade.
ska jobba imorn hos farsan. få se hur det går !

7/7-08
IDAG FYLELR BJÖRN ÅR:D<3 grattis ma man:D du komemr få den finaste av presenter från mig. kommer i brevlådan snart hoppas jag:) är på farsan jobb jusst nu. fett soft det är. sitter vid datorn och gör itne et piss. för 75kr/timmen :D
Allsång på skansen med Bim på tisdag hoppas jag :) ska bli fetkul <3

~Felzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0