Happy birthday to you .. (8)

Tjenare folks. Jag vet, jag har inte varit så jaekla aktiv på bloggen nu på sistone, och fan vad kan man skylla på? I'm fkin bored, jag börjar avsky att skriva blogginlägg, det blir stressigt att alltid tänka på vad man ska skriva och grejer, dags att göra vad som är bäst för mig - I don give a fuck about the rest :)

Idag fyller my bestest mate år - GRATTIS FELIX HABIBI <33
eller som min mormor tror att han heter: Erik ; GRATTIS ERIK <3
Jag har köpt nåra grejer, ofcourse, som jag, ofcourse, också kan använda (och då menar jag där i Syrien, för jag ska se till att han packar ner skiten ^^).
Förhoppningsvis blire nån fest snart med massa gussilagos och färre av "min- och felix' "-sort.

Det var längesen jag och Felix gymmade tillsammans, alltför längesen. Aja, idag drog vi till gymmet och lattjade. Fan va skönt att pumpa på gymmet med honom ännu en gång, vi körde ett av mina pass och jag hoppas på att han är alldeles död imorgon, då ska jag fan se till att trycka hårt här&där på honom >:)
Måste bli större&starkare&vackrare för snart ere Syrien, less than 20 days :/ Jag vet, jag vet.. ett jaevla tjat om Syrien, men fan så ere :)

Förvänta inte ett inlägg på några månader nu.
Roy a.k.a. Ammo Hadid ~


Kommentarer
Postat av: Felle

Grattis Felix :)

ni måste leva livet åt mig i syrien killar jag är kvar med bruden här funderar på en kryssning till Estland bara :P

2008-07-02 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0