Dissad men glad

Idag åkte jag med morsan anders och syrran för att kolla på våran nya lägenhet i hammarby sjöstad. SKITFIN!! kommer lägga upp bilder sen när den har blivit lite  städad hehe. vi flyttar in i september så när ja kommer hem från syria flyttar ja typ :/. ah anyway. jag åkte hem tidigare för att spela tennis med björn och oscar. och på tåget på vägen hem sitter en skitsöt tjej några säten ifrån mig. jag typ sitter och smygkollar på henne hela vägen hem (haha pinsam ja e) och så när tåget nått tullinge bestämmer jag mig för att jag måste fråga efter hennes nummer. Så när tåget är i tumba reser jag mig och ska fråga, men så feger ja ut i sista stund. men när ja precis ska gå av tänker jag "äh va fan har ja att förlora på det" så säger jag
Felix: Tja, ja måste bara säga att du ser sjukt bra ut. kan ja få ditt nummer?
Tjejen: nej, tyvärr (sicken diss!)
Felix: haha okej, men ha en bra dag då
Fast ja hade fått feta dissen så var ja ändå så sjukt glad att ja vågade fråga. man har ju liksom inget att förlora på det. tänk om hon sagt ja liksom? :D har bestämt mig för att inte vara blyg at fråga främmande människor saker i framtiden.
Vi får se hur det går
Felix, over and out~


Kommentarer
Postat av: anders

brave-boy ju xD

2008-07-22 @ 17:38:13
Postat av: kusin anna

haha fy va pinsam du e värsta tjejtjusaren :P

2008-08-07 @ 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0