4:e gången gillt

Igår tog jag nytt pass eftersom jag ska åka till syrien snart :) OCh det här med pass är fan ingen smidig process..
Första gången jag åkte dit med morsan (ca en månad sedan) så kom vi in där i polishuset i flemingberg och tog en kölapp. väntade i ungefär en timme. Sedan gick vi fram och skulle ta passet. Då sa dom jävlarna att om ungdomen är under 18 så krävs det att båda föräldrarna närvarar... Skitkul...
   En vecka senare åker jag dit med pappsen (mamma behöver inte närvara eftersom en polis hade varit vittne på att hon varit där) och när vi kommer dit så märker han att han glömt körkortet hemma.. så han hade inget ID med sig.. Så det var bara att vända hemmåt igen..
 3 dagar senare så åker vi det igen. MED ID!! när allt är klart jag har tagit kortet och han i luckan har sagt att vi kan hämta passet om 5 arbetsdagar så säger han "Får jag kolla på ditt körkort igen" till pappa. Pappa visar körkortet och då märker mannen i luckan att pappas körkort har gått ut. för 2 dagar sedan... allting får avbrytas och vi åker därifrån med ogiltigt körkort!!
Fast igår funkade allting. SKÖNT! Fast bilden vart SKITFUL!! ser ut som jag har pottfrilla med skitstora läppar -.-
passfoto..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0