Virginity.. away!

Första gången jag skriver här på denna blogg, min och Felix.
Tänkte börja med att berätta en dröm jag hade häromdagen.

Jag sov över hos Felix, och det var äckligt ljust ute. Det hade snöat, och det var påsklov. Felix daskade mig på pannan med handen (?), och väckte mig precis lika våldsamt som min morsa vanligtvis gör (jag föredrar pappsens väckningstaktik; pappa masserar i runt 20 minuter). "ROY, SNÖÖÖÖ!"
Med snö kommer en av svenskens allra favoritsport, nämligen skidor. Det var uppenbart att vi skulle ägna dagen åt den tidsfördrivande och eleganta skid-sporten.
Felix väcker Martin, och ringer Björn: "Skidor, idag.."

Björn kommer till Felix' hus (tål att nämnas att det ska säljas :[</3), och vi alla beger oss mot skogen mittemot villaområdena.
Vattendrag och träd är inga hinder för oss, vi är Tumbabratzen - inget kan stoppa oss.
Plötsligt fanns där Aspen. Dock i form av höga skidbackar, och vi fanns på dess topp, eller ja vi hade en liten bit kvar, då jag plötsligt börjar glida bakåt. Jag anstränger mig för att inte glida isär från Felix och grabbarna, men jag lyckas inte.
Även i mina drömmar så glider jag och Felix isär , :[ Bättre blir det inte efter att han flyttat.

Nåt jag däremot vekrligen ser fram emot, är min och Felix resa till Syrien. Ojoj, det blir härliga tider.
För att göra er gröna av avund så tänkte jag berätta några grejer vi kommer att göra där borta.

Röka vattenpipa dagarna i ända, styrketräna med machomän (vi tillhör också den gruppen förstås), käka grymt god glass (ingen pinne, det ska vara i skål), sola och bada i alla lyxpooler runtom i Syrien, kanske besöka havet, besöka barberaren för att jag ska få min skägg och musche trimmad,  tatuera oss, röka mera vattenpipa och jaga arabbrudar (wtf? det var Felix idé, inte min..)!
Grymma tider att se fram emot, vad skulle man ha gjort utan sin käre mate Felix Hedberg?

Lätt min grymmaste polare, och (säg inte det här till Viktoria) min verklige Bästa Vän.
En jävligt bra idé att starta en blogg, tyvärr så lever jag på latmanssidan av livet, men jag ska försöka ändå!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0