typ 850:e fredagen i mitt liv?

Najs med fredag igen ;D synd bara att man har ångest för att man ska jobba imorn x) Får tare lugnt ikväll ska dra till Anna senare, så blir väl rätt chill:) Veckan har gått gryyymt segt, fett med läxor och shit, skönt att fet många lektioner är typ intällda nästa vecka (:
Igår var jag inne med Annie i stan och köpte plåtar till Dif-halmstad på söndag, vi ska gå :p typ hennes första match, haha :D Hon ville bjuda mig först! fet snel. Och derbyt skulle hon tydligen också med på =) chill! På tal om igår så fick Hampus en köttbulle i sin fil igår på lunchen :p Han skulle gå och hämta en yougurt? och han ville inte hämta mjölk åt mange samtidigt så han och ja la en köttbulle i hampus fil. vilken jävla min han fick när han stoppa in den i munnen, haha xD
Torskade pengar på poker i skolan dessutom.. Alla grabsen i klassen (eller typ 9 st) har börjat lira poker på ratserna med mynt, det har blivit asseriöst! :P När man torksar en krona börjar man fan lipa :] fast ligger fortfarande på plus.. hade med mig 20 kr, vann typ 25 kr första dagen sen har det gått neråt men ligger fortfarande på plus, har itne börjat låna som vissa andra, hehe..
KÄK NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0