Ohhh, right there..

Lördag morgon, och jag sitter här vid datorn. Jaja, don't blame me, jag måste.
Jag minns att jag lovade Felix att skriva här två gånger i veckan =D, men Felix kan inte få som han vill hela tiden (Btw, eat meat you cunt).
Felix verkar fortfarande skriva sms till min mobil och väntar på svar från mig. Felix, efter tre veckor så måste du snart haja. No tengo dinero. :D Ring istället föfan.

Det kommer att bli jaevligt pinsamt på måndag, rykten kommer att spridas.
Det är så att jag lattjade på gymmet i torsdags med Daniel och Babak (som tog gymmandet mer seriöst än vad jag gjorde). Vi var ensamma i det rummet, men det fanns brudar på löpmaskinerna, real hotties.
Det ena ledde till det andra, and I made a fool out of ourselves.
Babak och Daniel hjälper varandra med en magövning, det ser ut som att Daniel "rider" Babak på mattan där han ligger på rygg.
Kul som jag hade så hoppade jag på båda, och skrek för alla barn i världen - böghög no.1 for the day, och började låtsasjucka mot dom. Äcklig timing gjorde att brudarna kom just då, och jag skrek och hoppade till och sprang till bicepscurlen.
Babak, värsta skojaren, fortsätter att garva medan jag försöker dölja ansiktet.
"GAY GAY GAY" tänkte nog tjejerna och försökte hålla sig från skratt.

Menmen, nu är det så att jag har en massa spanska pluggande att se fram emot :/, har nationella på onsdag och det verkar som att jag inte kommer ha något annat för mig.
Ciao for now ~ Roy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0