*OH.... ZHOOOOT ME!!!!!!!*

Ingen kan väl någonsin glömma Alex Schulmans krönika som rubriken förknippas med? Haha, han skrev en krönika om dagens ungdomar & fjortisar. Skrattar fortfarande av den.
Anywayz,

Lördag kväll. Jag har kastat bort ännu en helg, och jag tackar min skola så mycket för det. Jag kunde ha hittat på något med Felix igår, men efter sju dagars hårt pluggande så vill man ha en lugn och ensam fredag framför tv:n eller framför datorn. I'z killin' me.

Släkten var nyss här, vi åt en massa (okej, JAG åt en massa, släkten satt där och gjorde narr av mig; " Roy du har fortfarande inte rört den här maträtten" eller typ "Roy, ska det vara extra påfyllning, kanske 5 kycklingklubbor, en skål ris och extra sallad? vänta, jag hämtar spypåsar, någon gång måste det komma upp på grund av brist på plats".
Aja, tillbaks till det viktiga. Dom nämnde att jag och Felix skulle sova i källaren i Syrien. Skitläskigt, jag ryser redan nu (jag har sett huset, och vet hur det ser ut). Jag tänkte mig en mardrömsscenario där jag sover och katter kommer och kalasar på mig och Felix. USCH JAG HATAR KATTDJÄVLAR! stay away from me, and I wont bother you.

Hehe, Pavel, ma man. Pavel är en schtekare i IB2, dvs. diplomat från Ukraina. Han och jag hänger oftare än förr kan man säga. Han hakade till gymmet en dag, och efter enstaka övningar så sa han: " Roy, why do u want to fuck me up?" Inga kommentarer på den, seriöst.
Det roligaste var nog dagen efter, jag såg honom på väg till skolan och smög mig bakom honom då jag plötsligt tryckte till på hans bröst (han hade tränat bröst, och hade högst troligen en JAEVLA träningsvärk).
"OUCH FOR FUCK SAKE, THIS CAN'T BE GOOD". Jag rådgav Dawid (en till schtekare i hans klass) att trycka på honom här & där då & då. Pavel kommer att hata mig, but it's so worth it.
Ah, Pavel Pavel Pavel, there's more of this and you'll notice :)

Roy ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0