Nöjd med kryss?

Dags för Stadionpremiär och så bänkar vi oss där, och höjer våra röster för vårt lag!
Preimärmatch på stadion idag, mot ett malmö i toppform. inledningen kunde ju ha varit lite bättre.. 0-1 efter mindre än 3 minuter... Men som vanligt krigade sig dif in i matchen och tog över. kvitterade men det räckte tyvärr inte. 1-1 stod sig till slutet och enköpings-killarna Martin och Rajja fortsätter att brilljera.
Jag Sjukanmälde mig från donken idag för att se matchen, och gissa hur dum jag är? När jag och Victor är på centralen så är vi hungriga. Cheeseburgarna var för dyra på BK så jag sa, men vi kan ju käka på mitt jobb. Vi gick in på donken (bredvid O'learys övervåningen på centralen) och när vi kommer in på donken se rjag min chef och ser att han är på väg att vända sig, och då kommer jag på " SATAN! JAG ÄR SJUKANMÄLD! undra va han hade sagt om jag stod där inne klädd för match, som tur var såg han mig inte för jag tokspurta ut därifrån, Victor fick sig en liten chock men det löste sig.
Efter matchen träffade jag Totte och Junioor, vi drog hem till Jocke i storvreten och, tja va vi gjorde där behöver jag inte skriva (Min mamma kanske läser detta?) Kom hem vid halv 1, han lira 20 min cs med björn, jalle och joel. Sen vare dags och sova.. tjaa efter jag skrivit klart det här såklart!

image3
Bilden har inget med kvällen att göra, en fin bild som min syster tagit bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0