KebabKungen in Da house!

Ännu en fredagskväll, och vettefan vad som händer ikväll. Jag kom precis hem från mostern, och Viktoria ringde - hon kommer förbi strax.
Jag saknar mina tumbabratz :[ (feat. tullinge triangelpojkarna ikväll - men BARA ikväll). Felix ringde för några timmar sen och sa att det var poker på g, men jag har en ovanligt tom plånbok nuförtiden.

Vill bara säga att jag är förjävla trött. Trött på skolan. Jag hade spanskaprov ganska nyligen, hoppas på vg fastän hör sket sig totalt. Förbannade pisspråk, men vad kan man göra? Jag är jaevligt sliten, the school's killin' me fo' shizzle.
Det bästa med skolan nu på sistone är att jag har fått igång min förening - "Kunglig Kebab", med mig i spetsen a.k.a. "KebabKungen". Det finns ett stort intresse hos eleverna, fastän  och medlemmarna bara ökar. Tänkte börja planera för en utflykt till, ja vad för alternativ har man, Tasty 7 kanske?

Hahaha, härligt med vår, tycker inte ni det? Det som ingjuter de där vårkänslorna är nog solen, men framför allt - Fotbollen. Jag snackar inte om vanlig sju-mot-sju. Nejdå, inget svenskt fjoll-spel. Vi snackar om töönga grejer. Volley med spark.
Jag och grabbarna i klassen har börjat lira det (äntligen lirar vi med mina regler, hatar deras äckliga fjoll-regler gjorda för wusses).
Ojoj, som jag fått in sparkar på var och en utav dom. Jag har faktiskt fått blåmärken (inte av att bli sparkad, utan av att sparka så ofta och så hårt). Älska den fina bollsporten. Älska våren som äntligen är här. Ju ljusare det blir desto mindre är det kvar till min och Felix's resa till Syrien - me längta so much.

En sista sak; idag på matten så var det inte första gången en lärare kommenterat mina matvanor. Jag hade ätit lite mat, och skulle kasta skräpet då matteläraren plötsligt utbrister: "Is that only waste? I wonder how much it was when it had food in it" eller något liknande. Fatta att jag också har känslor, och att mat är ett väldigt känsligt ämne för mig. Jag har en passion för mat - Face it or fuck you.

Slutligen vill jag bara påpeka att denna bloggs no.1 fan ville bli nämnd.
Elsa, du är jaevligt blond, fast rolig på ditt eget lilla vis.

Bytheway, Vickzy e här och jag måste pysa.
Ciao for now.
Roy ~


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt kväll. :)

2008-04-18 @ 21:25:28
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Bloggfan no1

Jag är bäst!

2008-04-19 @ 13:35:16
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Sara

hahahahaha erkänn att felix är veg? För igår tog han nämligen en vegkorv... han ba neej ja är inte vegitarian, ja trodde inte dom hade några andra här:P

2008-04-22 @ 17:32:27
Postat av: Anonym

Tyst sara så sa jag inte alls

2008-04-24 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0