GÖTT MED AS IGEN (H)

Såå jävla härligt!
Söndag var sjukt härlig.. Strålande sol, Match i Norrköping, 6000 difare på läktarn och underbar stämning och VINST!
Det ända dåliga var på pizzan nere i peking, vi såg några från dfg där.. Fy fan va ja hatar dom.. sabbar fotbollen så jävla hårt, ser så jävla töntigt ut när dom går där med blåtiror och stone island jacka.. och victor hittade PLAST bland sina pommes xD och på råttis så kryssade gnaget mot bönderna från kalmar.
på måndagen var det tungt att gå till skolan.. var bakis och hade glömt att ställa om till sommartid så missade första lektionen... Jag drog till farmor på bruket efter skolan, tränade träffa totish och oscar sedan kollade jag på fotboll, malmöiterna mot regerande mästerna blåvitt.. Jävligt bra match faktiskt, speciellt från malmös sida, dif möter dem på lörda.. blir tufft...
Idag så började jag 12 >8) ! men fick inte njuta av sovmorgon eftersom jag hade en läxa som var tvungen att göras.. första plugg på veckor faktiskt. Vi hade engelskaprov i skolan också, eller man skulle skriva en recension på en engelska bok (Unaranged marriage) lite svårt för mig som  inte hade läst boken men jag skrev det ja hört folk prata om (fick även lite tips av mats innan). jag skrev 3 ½ sida x) mer än många trots att jag inte läst den. troligen skit men iaf. Jag fick en windows installations-CD av rasmus idag, så nu kan ja äntligen fixa min trasiga dator =D håller på att frmatera om den nu faktiskt.
ikväll är det CL!!! ska se Roma-Manchester U på sexan :)
Hade gött <3

Lärde mig en ny låt i peking förresten, gick nått såhär:
Nittioåtta, visst är det sjukt
Ett lag vann guldet, i svart och gult.
Nu har det gått så länge sen dess
Då sjunger vi sången dom hatar mest:
10 år sen, gnagarsvin
10 år sen, gnagarsvin
10 år sen, gnagarsvin
10 år sen, gnagarsivn

//Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0