DERBY!!

Mår illa.. Har en äcklig klump i magen som inte kommer försvinna förän ikväll klockan 10. Då den antagligen flyger ut som en boll av lättnad i from av ett skratt eller så kommer den ut genom tårar från mina ögon. Just precis det är derby idag. Har inte sovit ett piss, vaknat varannan timme för att man har drömt om mardröms senarion om matchen.  Tänk om vi förlorar? Då går jag fan inte ut på ett bra tag och ge fan i och ringa eller smsa mig, för om jag bestämmer  mig för att svara kommer det inte bli något trevligt svar.
Jag både hatar och älskar derbyn, mest hatar. Sabbar mitt liv så otroligt mycket, kan inte anstränga mig i skolan och är jävligt nervig flera dagar innan och blir sur för minsta lilla.
ah efter skolan ska jag möta grabsen, vi blir väl typ 8 st, sen drar vi in;) Finns ingen ursäkt för en djurgårdare att inte vara där.
Till något heeeelt annat, Kul att du har börjat skriva i bloggen kompis :D Fan nu är det ju jag som ligger efter :p
Keep up the good work! ~
image4
vädligt fin flagga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0